PT. De nature Group -- Anda mungkin tengah belajar belum lama ini atau mungkin lebih bahwa Anda HIV-positif. Mungkin Anda mengharapkan sedikit dari hasil ini, mungkin tidak sama sekali. Anda mungkin merasa terkejut dengan pengumuman ini dan banyak pertanyaan datang kepada Anda. What Do You Really Know About HIV Herbal Medicine.

Kemajuan Herbal Medicine telah sangat penting dalam beberapa tahun terakhir. Baik dari segi perawatan mahupun pada tingkat strategi pencegahan, Dengan hasil nyata. Orang yang hidup dengan HIV dianggap menderita penyakit kronis, dengan Herbal Medicine seseorang dapat hidup selama bertahun-tahun, selama seseorang menjalani pengobatannya dengan benar. 

Oleh karena itu penting untuk memperbarui pengetahuan seseorang dan terus mendapatkan informasi secara teratur untuk mendapatkan manfaat dari kemajuan dalam sains dan kedokteran. Melalui tautan di bawah, Anda akan menemukan informasi tentang banyak topik:

Bacaan Penting : HIV Medicine List 

HIV Herbal Medicine
HIV Herbal Medicine

HIV Herbal Medicine

Berbahan dasar herba semulajadi dan tiada kesansampingan, tidaklah menghairankan bahawa herba telah menjadi prima donna ubat alternatif untuk mengubati semua jenis penyakit termasuk bantuan HIV. Beberapa dekad yang lalu, pakar herba dan pakar kesihatan dunia terus menjalankan penyelidikan tentang herba kerana terdapat banyak yang terbukti sangat membantu dalam penindasan Virus HIV jadi keputusan ujian menjadi tidak berkesan.

Keberkesanan Herbal Medicine
Hasil tidak aktif atau nonreaktif di sini mempunyai 2 kemungkinan, iaitu virus hanya tidur di sel terdalam atau virus itu hanya bersembunyi dan alat yang sekarang tersedia tidak dapat mengesan kehadirannya. Tetapi hasilnya agak menggalakkan dan pastinya boleh menjadi harapan baru bagi PLHIV untuk terus bersemangat dalam menjalani rawatan. Bagi anda yang memilih ubat Herbal, jangan teragak-agak untuk bertanya secara terperinci tentang bahan-bahan, kebenaran BPOM, alamat klinikal dan lain-lain.

Sijil Pendaftaran ISO 9001: 2015, Pembuatan Perubatan Tradisional Herbal. Semua ubat-ubatan yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan herba adalah Beriktiraf Halal  Selamat untuk ibu mengandung dan menyusui. Walau bagaimanapun, apabila anda mendengar perkataan ubat herba yang ada di dalam minda ramai orang adalah produk asli tanpa kesan, murah dan selamat untuk kesihatan. Sudah tentu itu salah satu kelebihan ubat herba itu sendiri. Nampaknya itu tidak mencukupi. Sebagai pesakit yang memerlukan penyembuhan, ramuan dan manfaat terperinci ubat mestilah jelas. Jadi di sini saya juga akan menerangkan fungsi sifat herba.

Fungsi HIV Herbal Medicine De Nature :

  1. Mencegah penghantaran atau pendedahan kepada HIV
  2. Membantu memperbaiki sistem imun
  3. Pembaikan sel-sel badan yang rosak
  4. Membantu mengeluarkan kulat di kawasan mulut dan mulut
  5. Meningkatkan CD4 dengan cepat
  6. Mengekalkan kesihatan dan kecergasan
  7. Rawat mual, muntah dan pening
  8. Merawat demam dan peluh sejuk pada waktu malam



REVIEW PESAKIT 
Disclaimer: *Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit. 

NEW BREAKTHROUGH HERBAL MEDICINE
SAMBILOTO ( Andrographis paniculata folium )
Sambilata sidaun pahit, senyawa ini mengandung andrographolide, yang mempunyai rasa pahit, tetapi di balik rasa pahit itu juga memiliki sifat untuk rawatan hiv. Kompaun ini mampu melindungi hati dari kesan negatif galactosamine dan paracetamol. Sebatian ini juga mempunyai peranan yang sangat besar dalam mengurangkan enzim CD4 supaya ia boleh menyekat pertumbuhan sel-sel kanser. Di samping itu, sebatian andrographolide juga mempunyai ciri-ciri yang dapat meningkatkan ketahanan. Oleh itu, dengan melihat kandungan yang dimiliki oleh daun pahit ini mempunyai keberkesanan dalam meningkatkan ketahanan, tidaklah menghairankan bahawa pick pahit dipilih sebagai salah satu jenis tumbuhan yang boleh digunakan sebagai alternatif utama untuk mengatasi hiv.

HABATOP (HABBATUSSAUDA)
Biji Hitam mampu bertindak sebagai rawatan semulajadi daripada jangkitan virus berpotensi maut, termasuk Hepatitis C. Di samping itu, manfaat jintan hitam telah digunakan selama berabad-abad sebagai rawatan untuk penyakit penyembuhan. Berikut adalah beberapa manfaat lain dari jintan hitam:
⧫ Kurangkan pertumbuhan sel-sel kanser di dalam badan.
⧫ Meningkatkan Cd4 dengan cepat
⧫ Mengekalkan stamina dan merawat keletihan
⧫ Membunuh bakteria pemakan daging MRSA yang mematikan.
⧫ Memulihkan kerosakan kepada sel akibat virus.
⧫ Membantu meningkatkan imuniti badan.
⧫ Menghalang kerosakan sel akibat virus bakteria dan radiasi.
⧫ Menstabilkan tekanan darah

GANGJIE ( Imperata cylindrica rhizoma )
Sebagai rawatan hiv yang diperbuat dari daun dan bunga misai kucing, akar alang-alang dan extra bahan lainya. Berfungsi untuk menangani demam, menggigil, tidak selesa. Meningkatkan stamina badan, mengekalkan kesihatan, membersihkan saluran ulser dan membantu mempercepat pemulihan penyakit kelamin yang biasanya muncul pada peringkat awal hiv.

HIV dan Pria Gay dan Biseksual
Gay, biseksual, dan laki-laki lain yang berhubungan seks dengan laki-laki yang adalah penduduk yang paling terpengaruh oleh HIV. Seks dubur adalah pilihan bersama untuk pasangan gay. Jangkitan HIV juga boleh berlaku jika terdapat hubungan dengan cecair rektum pada dubur. Cecair rektum sangat kaya dengan sel imun, supaya virus HIV mudah mereplikasi atau menyalin dirinya sendiri. Cecair rektum menjadi sarang untuk HIV. Anggota pelbagai komuniti LGBT, mempunyai rangkaian dan hubungan yang sangat rapat. Akibatnya, jika orang gay mengubah pasangan seksual, dia biasanya akan memilih rakan kongsi dari komuniti yang sama. Inilah yang menyebabkan penyebaran HIV menjadi lebih lazim dalam hal alias gay seks yang sama.

Sekian entry saya mengenai HIV Herbal Medicine. Seseorang yang mempunyai HIV yang menggunakan Herbal Medicine seperti yang ditetapkan dan mendapakan hasil viral load tidak dapat dikesan boleh kekal sihat dan berkesan tidak mempunyai risiko melakukan penularan HIV secara seksual kepada pasangan HIV-negatif. 
 
Top